CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 7, 2010

~@ Desa Water Park~

Request from syauqie & syabiel nk gi Desa Water Park..diapprovekan oleh En suami.. so hari kejadian pada 6/11/2010... seperti biasa saya & suami plan akan dituruti oleh ahli2 lain... termasuk MIL sekali...
Early morning..seawal 9.00am dah berkumpul di Hentian Serdang sebelum berkonvoi ke Desa Water Park... Nasib baik cuaca agak baik tak lah panas sgt hingga men'tinted'kan kulit saya ni...pengunjung agak ramai tapi still ada ruang untuk bermandi-manda lewat tengahari dah mula ramai...memang syioookkkkkk...
Lepas bersakan mandi-manda perut mula lapar then we all lunch kt Kenny Roger Mines... laju-laju je makan...lepas makan... termain bowling plak..best gak layan game ni...ktorg separate 2 team..team pompuan..saya, sarah, uda & echah...n team lelaki en. suami, ucu, caer & soki...hahahah surprise..team pompuan menang dgn jatuhan pin sebanyak 279..team lelaki 256 jer.... saya hanya menyumbang 61 pin drp 279...kira orait gak..tapi sampai hari ni... terasa terkoyak tisu diketi*k saya...adoyaiiiiiiiiiiiiiiiiii.....sakit la...






*kredit gambar utk elly sb amik kt fb dia..
* gambar main bowling x sempat amik..sb semua peserta tersangat la fokus..huhuhu

0 comments: