CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 21, 2010

~ Desaru Johor~

On the way nk balik kampung hari tu...tiba2 je amik keputusan nk singgah pantai Desaru. Wow!!! semakin cantik pantai tu..w/pun sehaluan je jalan balik kampung tp saya jarang sekali singgah..coz..kampung saya sendiri ada pantai...
Chalet2 dan hotel semakin banyak pilihan.. anak2 saya teruja tgk pantai..sb pantai di kampung saya agak kecik sket compare Desaru.. maklumlah pantai Desaru adalah Laut Cina Selatan..pantai Batu Layar di kampung saya.. Selat Melaka aje..so adalah beza sket. W/pun singgah sekejap aje..anak2 sempat lah mandi..umi n ayah just tengok aje..hahahha ayah tengok dengan geram..sb umi tertinggal towel..heheheeh i'm sorry...nti ada masa kita picnic kt Desaru plak ye...





2 comments:

elly @ suely said...

cantiknye laut dia....... nice!

Zardianna said...

mmg cantik..secantik pantai yg kita tengok kt terengganu dulu..