CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 8, 2009

Penat lelah ISO 9001:2008

Hish..dengar je perkataan ISO membuatkan saya meremang bulu roma...hehehe.. 3-4Jun 2009 Entiti Pejabat Naib Canselor termasuklah pejabat saya telah melalui proses Audit Dalaman ISO 9001:2008. Alhamdulillah saya dan rakan2 ofis telah bertungkus lumus melunas tanggungjawab yang telah diberikan. Memang penat..sangat penat.. selaku Pengurus Dokumen yang telah diamanahkan.. saya bertanggungjawab memastikan perjalanan ISO ini terlaksana. Banyak info yang saya dapat dan belajar semasa audit ini dijalankan... Terima kasih kepada staf Penerbit yang telah memberi kerjasama yang amat-amat jitu... w/pun ada gak kerja tak sama-sama... hanya mereka yang tahu. Apa-apun rasa bersyukur dapat rakan-rakan yang boleh memberikan kerjasama yang terbaik dalam apa jua keadaan pun..

Terima kasih semua....!

0 comments: