CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 14, 2009

KOTA KERIANGAN




Bulan Mac, bulan kelahiran anak2 saya. Kedua2 putera saya lahir bulan Mac. Kami menyambut di Kota Keriangan Genting (mcm berdosa statement)heheeh.. Bukan apa saja buat anak2 rasa germbira. Marilah kita kongsi kegembiraan ini..
Pengalaman naik cabel car mmg menduga tahap kegayatan saya. Masyaallah menakutkan..mengerikan..tapi alhamdulillah akhirnya saya gagahkan jua sampai ke Genting Highlands tu.. (ni permintaan asben saya la ni...nk naik cabel car..)
Destinasi yang menghiburkan kanak2 la di Kota Keriangan ni. My kids kata "umi nak pergi lagi". Kot ye pun tak kan tiap-tiap bulan plakkan..

2 comments:

Anonymous said...

hahaha best oooo tp mcm gayat je huhuhu

Zardianna said...

mmg gayat giler.. pegi la..umah awk kan dekat je nk ke situ